Definisi: Ketidakupayaan dalam memperolehi dan mengekalkan ketegangan yang cukup lama  untuk mencapai kepuasan hubungan seks.
  BAGAIMANA ZAKAR MENEGANG 

Apabila anda teransang, isyarat akan dihasilkan daripada otak kepada jantung untuk mengepam darah dengan segera ke saluran darah di bahagian zakar. Ini dibuktikan dengan degupan jantung anda yang semakin laju dan kuat. Darah yang dipam akan memasuki saluran darah pada Corpus Cavernosum. Ereksi akan berlaku dan zakar akan menjadi keras.
APA  ITU  MATI PUCUK ?  (ERECTILE DYSFUNCTION)
Sekiranya anda pernah menyoal diri anda sedemikian, ini bermakna anda adalah salah seorang yang mengalami masalah Mati Pucuk atau Erectile Dysfunction (E.D)
OK. Saya perlukan cara yang terbukti berkesan, mudah, tidak menyakitkan dan selamat bagi mencapai ereksi sebelum melakukan hubungan kelamin?
Kenapa Masalah Ereksi Berlaku

Perjalanan darah boleh terganggu akibat pengerasan arteri (arteriosclerosis), diabetes, tekanan darah tinggi atau tahap kolesterol dalam darah yang luar biasa tingginya. Diabetes (kencing manis) merupakan satu-satunya masalah utama yang boleh dikaitkan dengan lemah tenaga batin




FAKTA: Sekiranya anda boleh menambah pengaliran darah ke bahagian zakar, sudah pasti zakar anda akan menegang dan mengeras. Dengan itu tercipta keseronokan terhadap pasangan anda dan secara lansung memuaskan kehendak seksnya.

           
Sekiranya anda mencari penyelesaian tanpa ubat-ubatan berunsur dadah, tanpa kos rawatan yang tinggi dan tanpa pembedahan atau suntikan yang menyakitkan, rawatan berbentuk pam vakum adalah merupakan pilihan yang terbaik!
Maafkan saya, saya perlu tahu Cara atau Teknik yang di maksudkan!
AMARAN : Jangan menyamakan Medical E.D Vacuum Pump dengan pam membesarkan zakar yang banyak diimpot dari negara China & dijual di laman-laman web tempatan. Pam vakum dicipta bagi mereka yang mempunyai masalah ereksi zakar. Balang silinder mampu menahan tekanan yang tinggi agar tidak pecah akibat tekanan vakum dan tekanan dari gelang penambat zakar. Anda perlu lebih berhati-hati dalam membuat pilihan.
OK! Tolong buktikan kepada saya bahawa E.D Vacuum Pump mampu membuatkan zakar menegang.
E.D vacuum pumps menghasilkan ereksi dengan menggunakan silinder arcylic yang disarungkan mengelilingi zakar. Apabila pam ditekan udara di dalam silinder ditarik keluar. Ini menghasilkan ruang vakum di dalam silinder. Pada ketika ini darah disedut masuk memenuhi setiap arteri dan pembuluh darah yang terdapat pada zakar. Ini menyebabkan zakar menegang. Apabila zakar sudah cukup tegang, gelang penambat dilepaskan ke pangkal zakar bagi mengelakkan darah kembali semula ke badan yang mana akan mengakibatkan zakar lembik semula.
Pandangan pakar Urology luar negara ini sudah pastinya dapat menyakinkan anda tentang keberkesanan menggunakan pam vakum ini.
  •    1 x Tabung Silinder Arcylic
  •    1 x Pam Vakum Tangan
  •    6 x  Keping Gelang Penambat mengikut saiz dan keserasian
  •    1 x Cone Untuk Memasukkan getah Penambat
  •    2 x  Vacuum Seal dengan 2 saiz diameter berbeza
  •    1 x Traveller Bag
  •    1 x Brochure

      
Terdapat pelbagai jenis pam vakum yang dijual di luar sana, jenis yang bagaimana yang saya patut beli?
Dalam hal ini anda perlu membuat sedikit kajian mengenai latarbelakang Mati Pucuk atau Erectile Dysfunction. Apa yang dapat saya simpulkan disini adalah kebanyakkan pam vakum yang dijual diluar seperti di laman-laman web dan akhbar tempatan digunakan bagi pembesaran zakar dan untuk keseronokan. Perlu diingat bahawa pam vakum zakar dicipta bagi mereka yang mengalami masalah ereksi atau ketegangan dimana darah akan dipam masuk kedalam zakar seterusnya menegangkan zakar. Bukan digunakan untuk lelaki normal.

Pam vakum ini mestilah merupakan alat sokongan atau bantuan medikal. Sebenarnya pihak kesihatan seluruh dunia telah meluluskan bahawa peralatan pam vakum ini boleh dijual di pasaran terbuka (over the counter). Bukan hanya di hospital atau di klinik. Disebabkan perkara ini ramai pengusaha mencipta pelbagai rekaan yang menarik dan mempromosikannya dengan harga yang berpatutan. Tetapi kebanyakkanya mempromosikannya dengan fakta yang salah. Oleh itu anda mesti membuat pilihan yang tepat.

Jika saya diberi pilihan membeli, kenapa saya perlu memilih produk ini bukannya ratusan pam zakar yang ada di pasaran?
Produk ini merupakan satu-satunya produk bantuan bertaraf Medikal bagi Anda penghidap mati pucuk atau E.D di pasaran tempatan.

Pemanjangan dan pembesaran zakar akan berlaku apabila zakar kerap dipam. Ianya dapat membantu Anda dalam memenuhi impiannya untuk melakukan hubungan seks.

Set Produk ini juga merupakan pakej yang lengkap. Disertakan dengan gelang penambat, kon bagi memudahkan memasukkan gelang penambat dan juga traveler bag untuk memudahkan ianya dibawa kemana-mana.
Jika masalah Mati Pucuk ini menjadi punca keretakan rumahtangga anda, APA TUNGGU LAGI!  Jalan sudah ada di depan mata.
Dapatkan segera VESCO MENS PUMP. Penuhi kehendak isteri anda dengan segera. Berikan kepadanya apa yang anda telah abaikan selama ini.....
Jika anda MALU untuk berjumpa doktor, atau bertanya kawan, cuba mencari-cari di kedai farmasi untuk atasi masalah anda, lupakan sahaja!  BELIAN ONLINE  adalah jawapannya.

Dengan membuat tempahan online tiada sesiapa yang akan mengenali anda. Ya! Tiada sesiapa akan mengenali anda termasuk diri saya sendiri. Tempahan akan dihantar terus ke alamat anda.

Masih ramai yang malu untuk bersemuka dengan doktor bagi menerangkan masalah Mati Pucuk yang ANDA alami. Lebih-lebih lagi terdapat ramai pekerja wanita yang membantu doktor atau pakar sakit tuan ini.

Begitu juga di Farmasi, boleh dikatakan hampir keseluruhan yang menjadi ahli Farmasi dan yang berkerja di kedai Farmasi adalah wanita. Berani kah ANDA? Lagi pun harga produk yang sama sekiranya dijual di Farmasi berkali ganda harganya.

Belian secara Online melalui laman web kami ANDA layak menerima "FREEGIFT".

    Kelebihan Menggunakan  Kaedah Terapi Pam Vakum

  1. Ia merupakan kaedah yang paling selamat, bebas alahan dan bebas dari ubat-ubatan yang mengandungi dadah.
  2. Tidak ada waktu menunggu bagi kesan menggunakan kaedah ini. Anda boleh menikmati kesannya serta-merta.
  3. Penggunaannya tidak dipengaruhi oleh faktor pemakanan dan juga pengambilan alkohol.
  4. Merupakan sekali pelaburan seumur hidup
  5. Perasaan malu dapat diketepikan kerana tidak perlu untuk berjumpa sesiapa.
  6. Dapat mengeratkan hubungan suami isteri sekiranya pihak isteri saling membantu dalam proses mengepam.

Dengan kata lain, menggunakan pam vakum ini anda tidak perlu mengambil sebarang bentuk pil (dadah) yang boleh memberi kesan sampingan kepada tubuh badan anda. Anda tidak perlu memudaratkan diri anda dan melabur begitu banyak wang untuk pembedahan yang belum tahu hasilnya. Anda juga boleh meneruskan pengambilan ubat-ubatan seperti diebetes kerana ianya tidak akan menyebabkan pertembungan reaksi kimia dalam badan.
Apa kelebihan menggunakan pam vakum berbanding kaedah yang lain?
Sebab-sebab Mati Pucuk:
Komplikasi:
  • • Masalah psikologi disebabkan sindiran pasangan
  • • Rasa rendah diri
  • • Kualiti hidup rendah / kurang
  • • Kebimbangan semasa hubungan
  • • Kemurungan
  • • Masalah perkahwinan dan Penceraian
  • • Isteri yang curang
  • • Tekanan perasaan kerana nafsu seks tidak dapat dilampiaskan

  • • Penyakit mental seperti kemurungan dan kebimbangan
  • • Kecederaan pada otak dan saraf tunjang
  • • Masalah kekurangan paras hormon testosterone
  • • Kegagalan hati dan buah pinggang
  • • Penyakit Parkinson
  • • Angin ahmar / Strok
  • • Komplikasi pembedahan kelenjar prostat atau pundi kencing
  • • Kesan sampingan ubat-ubatan
  • • Mati pucuk juga berkaitan dengan tabiat merokok, minum alkohol,
             stress, kegemukan (obesiti) dan kurang aktiviti fizikal.
  • • Masalah perubatan seperti diabetes dan tekanan darah tinggi
             yang boleh menyempitkan saluran darah (arteriosclerosis)
Pam Zakar Mati Pucuk mestilah mempunyai ciri-ciri tahan lama, tidak mudah rosak atau pecah, bertaraf medikal & mudah di selenggara kerana ianya merupakan pelaburan jangkamasa panjang. Tidak kira samada ianya digunakan untuk alat bantuan ereksi, terapi zakar ataupun untuk tujuan pembesaran zakar ianya perlu bertahan lebih dari 1 tahun.
"Sungguh Menyedihkan sekiranya Isteri anda perlukan Nafkah Batin tetapi Anda Tidak Mampu Memberikan Kepuasan Seks kepadanya!

Ini adalah antara Rungutan para Isteri kepada lelaki yang mengalami masalah Mati Pucuk dan Zakar Cepat Lembik


Dahla Bang... Buat penat jer.
Apa ni bang... Bosan la saya???
Boring laaa kalau selalu macamni...
Kenapa ni bang...Abang dah bosan dengan saya??
Abang dah ada yang lain yea...
Kenapa boleh jadi macamni bang...
Risau la saya...Takkan sampai tua macam nie!
Abang letih ke? Malam ni macamana, tak boleh jugak?
Kenapa abang tak macam dulu-dulu!
Kalau sampai tua macam nie baik abang lepaskan saya!
Ingat saya ni tak ada nafsu ke....boring la!


Usah biarkan anda merasa terhina dan rendah diri serta mengecewakan pasangan anda akibat ketidakmampuan zakar anda menegang seperti yang diidam-idamkan oleh isteri atau bakal isteri anda. Laman web ini akan membantu anda menyelesaikan dilema tersebut. Sila baca segala apa yang terkandung dalam laman ini. Jangan tinggalkan walaupun sebaris ayat....
Adakah ANDA salah seorang dari mereka???
AWAS! Lakukan sesuatu sebelum terlambat. Bibir Isteri anda mengukir senyuman tetapi hakikatnya Jiwa mereka kacau bilau.

BERTINDAK SEGERA! Jangan tunggu sampai Rumahtangga Porak Poranda atau tunggu sampai Isteri berlaku CURANG baru anda nak bertindak!

Ketidakupayaan untuk memperolehi dan mengekalkan ketegangan
• Ketegangan tidak mencukupi untuk penetrasi dalam hubungan seks
• Ketidakupayaan dalam mengekalkan ketegangan selepas penetrasi untuk mencapai kepuasan hubungan seks
Simptom:
Bagaimana zakar Menegang

Apabila anda teransang, isyarat akan dihasilkan daripada otak kepada jantung untuk mengepam darah dengan segera ke saluran darah di bahagian zakar. Ini dibuktikan dengan degupan jantung anda yang semakin laju dan kuat. Darah yang dipam akan memasuki saluran darah pada Corpus Cavernosum. Ereksi akan berlaku dan zakar akan menjadi keras.
Mati pucuk adalah salah satu kecacatan dalam seks yang mengakibatkan seseorang tidak mempunyai keupayaan untuk bersetubuh. Mati pucuk ini merupakan kecacatan yang serius yang mana ia boleh menghancurkan sesuatu perkahwinan kerana pasangan tidak dapat menghasilkan keturunan.

Orang lelaki yang tidak mampu melaksanakan persetubuhan disebut MATI PUCUK; batang zakar menjadi lembik dan tidak boleh menegang. Dalam bahasa Arab disebut “Unnah” atau dalam bahasa kita disebut “mati pucuk”.
STRESS PENYEBAB MATI PUCUK
Apakah Cara Untuk Mengatasi Masalah Ini?
Mari kita lihat apa pilihan yang anda ada
Tidak sesuai untuk yang mengalami Masalah Jantung
Tidak sesuai untukyang mengalami Masalah Buah Pinggang
Tidak sesuai untuk yang mengalami Tekanan Darah Rendah
Tidak sesuai untuk yang mengalami Tekana Darah Tinggi Tidak Terkawal
Tidak sesuai untuk yang mengalami Masalah Berkaitan Hati
Tidak sesuai untuk mereka yang mengambil ubat jenis Nitrate — untuk sakit dada (angina) — seperti nitroglycerin (Minitran, Nitro-Dur, Nitrostat, others), isosorbide mononitrate (Monoket) dan isosorbide dinitrate (Dilatrate-SR, Isordil)
Merasa pening
Banyak Ubat-ubatan Tiruan
  • Rasa perit/pedih dalam salur kencing
  • Rasa sakit dalam zakar, telur dan kawasan antara zakar & dubur
  • Kesan kemerah-merahan atau sedikit berdarah pada salur kencing

  • Melibatkan kos yang tinggi
  • Harus dikeluarkan sekiranya berlaku infeksi
  • Berlaku kebocoran atau pecah
  • Gagal berfungsi sepenuhnya
  • Ramai pakar hanya di luar negara


  • Pam Vakum Zakar adalah berkesan. Dengan latihan & penggunaan yang betul majoriti lelaki mampu menegangkan zakar mereka dan mendapat kepuasa seks secukupnya

  • Pam Vakum Zakar menghasilkan kurang risiko berbanding kaedah lain. Risiko medatangkan kesan sampingan sangat rendah berbanding dengan kaedah menegangkan zakar yang lain.

  • Kos yang sangat rendah. Dengan sekali pembelian ianya sangat berbaloi berbanding dengan kaedah yang lain.

  • Pam Vakum Zakar tidak memudaratkan. Tiada pembedahan atau memasukkan sesuatu ke dalam badan pesakit.

  • Pam Vakum Zakar boleh digunakan bersama kaedah lain. Tidak memberi kesan apabila mengambil ubat-ubatan.

  • Pam Vakum Zakar dapat membantu memperolehi semula fungsi ketegangan. Sebagai contoh, menggunakan pam vakum zakar dapat membantu mengembalikan semula ketegangan secara semulajadi selepas menjalani pembedahan prostat atau radio terapi bagi kanser prostat.

  • Pam Vakum Zakar membantu memulihkan aktiviti seks akibat keadaan kesihatan seseorang. Pada sesetengah lelaki yang ada masalah diabetes, pam vakum zakar mampu mendapatkan semula fungsi seks secara normal. Jika anda mengalami masalah zakar bengkok (Peyronies) atau masalah zakar kecil dan pendek pam vakum zakar ini mampu membantu memulihkan keadaan tersebut.

Menyakitkan akibat suntikan (30-60min selepas suntikan)
Memberi kesan ketegangan berpanjangan - Priapism
Kos setiap suntikan yang tinggi
Kesan lebam suntikan - Bruise
Zakar bengkok akibat luka dalam akibat suntikan - Penile Scarring (Fibrosis)
1. Mestilah Berkualiti taraf medikal
2. Mestilah Tahan lasak & tahan lama
3. Mestilah Bukan S*x Toys dari China
4. Mestilah Mudah untuk mengawal tekanan
5. Mestilah Mempunyai injap keselamatan

Tips Penting : "Jangan gunakan pam yang menggunakan bateri kerana tekanan vakum yang dijana agak rendah. Ianya mengeluarkan bunyi yang agak bising menyebabkan orang di bilik sebelah tahu anda sedang menggunakan pam zakar. Bateri perlu dicas setiap kali ingin menggunakannya! Agak sukar mengawal tekanan" - keluhan pelanggan
"Mengapa saya masih lagi mempunyai keinginan untuk melakukan HUBUNGAN INTIM tetapi alat sulit saya tidak boleh mengeras dan menegang? Terkulai LAYU, LEMBIK tidak bertenaga!"
Darah akan meluru masuk ke seluruh bahagian salur darah menyebabkan zakar menegang setelah zakar dipam!
SAKIT! BAHAYA! KOS TINGGI!
Teknik yang sesuai dah tahu, Jenis Pam pun dah tahu. Jenama Pam apa pula yang terbaik yang patut saya gunakan?


MEMPERKENALKAN!
Vesco Mens Pump adalah merupakan satu-satunya set lengkap alat bantuan ereksi menggunakan kaedah sistem terapi vakum yang diiktiraf secara klinikal yang mampu menyelesaikan masalah hubungan seks anda yang disebabkan oleh MATI PUCUK (E.D) dengan mudah, pantas dan selamat.


VESCO MENS PUMP
®
VESCO MENS PUMP vacuum erection system adalah merupakan produk medikal bantuan ereksi yang terunggul di Malaysia yang diuji secara klinikal. Tiada satu pun pam vakum yang di jual di internet atau di akhbar maupun di premis-premis perniagaan yang dapat membantu para pesakit yang mengalami mati pucuk (Erectile Dysfunction) untuk melakukan hubungan seks. Hampir keseluruhannya adalah bertujuan untuk membesarkan zakar. Produk ini hanya boleh didapati secara formalnya melalui website kami.

Pam vakum VESCO MENS PUMP merupakan suatu produk yang ideal di mana dapat memberikan kesan yang pantas sebelum melakukan hubungan seks. Ianya didatangkan dengan satu pakej yang lengkap yang tidak terdapat pada mana-mana pam vakum yang lain. Anda juga dibekalkan dengan traveller bag supaya mudah bagi anda untuk membawanya ketika pergi melancung.

Pam vakum tangan yang dibekalkan menghasilkan tarikan vakum yang cepat. Tidak perlu di tekan banyak kali. Disamping itu juga terdapat satu pembuka injap untuk melepaskan tekanan vakum sekiranya berlaku lebihan vakum yang mungkin terasa ketidakselesaan terhadap alat sulit anda. Pam vakum tangan VESCO MENS PUMP ini adalah yang paling mantap pembinaannya dan juga mempunyai bentuk yang berbeza dari bentuk pam vakum tangan jenama lain.

Anda juga dibekalkan dengan kon plastik bagi memudahkan gelang penambat dimasukkan kepada silinder arcylic. Silinder arcylic ini berkeadaan lutsinar dan mempunyai garisan ukuran dibahagian luarannya supaya dengan mudah anda akan dapat melihat tentang keadaan alat sulit anda ketika proses pengepaman vakum berlaku. Ketebalan silinder arcylic membolehkan produk ini diguna sampai bila-bila.


Terdapat berbagi saiz dan bentuk gelang penambat bagi keserasian anda. Anda boleh menggunakan berbagai kombinasi dan cara bagaimana gelang penambat ini digunakan mengikut kesesuaian. Gelang silinder pula diperbuat daripada getah silikon yang tebal supaya ianya tidak mudah pecah dan merekah apabila kerap digunakan. Permukannya yang bulat dan melengkung membuatkan ianya selesa dipakai dan tidak menyakitkan.

Maklumat lengkap tentang cara pemakaian dan juga beberapa tips-tips yang berguna akan anda dapati dalam buku panduan yang disertakan. Adalah mustahak bagi anda untuk mengikuti segala peraturan yang telah diberikan sebelum memulakan proses pengepamam. Perlu diingat bahawa produk VESCO MENS PUMP ini merupakan alat bantuan medikal dan bukan alat yang digunakan anda untuk suka-suka. Ianya seperti alat bantuan pernafasan bagi mereka yang tidak boleh bernafas secara semulajadi.

CONE
VACUUM SEAL RING
ERECTION RING
VACUUM CYLINDER & PUMP
KOMPONEN SET E.D VESCO MENS PUMP
Power Extender Mampu Membantu Anda Menjadi Lelaki Sejati Dan Memberi Kebahagiaan Abadi Kepada Isteri Anda
Cuba bayangkan, hanya dengan sekali melabur Anda sehingga akhir hayat dapat mempraktikkan Teknik ini sekaligus menyelesaikan masalah zakar lembik anda.

Jika Anda seorang pengguna ubat kuat, minyak lintah dan yang seangkatan dengannya, Anda tidak perlukan semua ini lagi jika Anda tahu Teknik menegangkan zakar secara normal ini. Berapa sudah boleh Anda berjimat??

Berapa yang Anda belanjakan untuk membeli Vi*gra original?? Hanya dengan teknik ini penggunaan ubat-ubatan tidak diperlukan lagi.

Jika Anda pengguna ubat kuat untuk kekal tegang, berhentilah! Ia akan membawa mudarat kepada Anda.

Anda boleh melakukan seks dengan sekerap mungkin mengikut kehendak Anda dengan teknik ini tanpa sebarang masalah. Nikmatilah nikmat syurga yang dikurniakan ini sepenuhnya.

Ingat! Isteri Anda yang inginkan kepuasan seks. Sehingga hari ini apa yang Anda beri untuk kepuasannya. Atau Anda tunggu berlaku kecurangan baru nak mengelabah.
Anda Masih Tak Percaya Dengan VESCO Mens Pump?
Bagaimana Pula VESCO Mens Pump digunakan?
Siapa yang WAJIB menggunakan VESCO MEns Pump ini?
Masih teragak-agak untuk mendapatkan VESCO Mens Pump ini?
Anda Malu Untuk Membeli Produk Sebegini!
(ERECTILE DYSFUNCTION)


Apabila zakar dipam setiap salur darah di zakar akan dipenuhi oleh darah dan sekaligus menyebabkan zakar menegang.
Zakar ANDA tidak mampu menegang walaupun keinginan seks anda Memuncak.

ANDA sudah cuba makan "ubat kuat" atau "ubat perangsang seks" tetapi tidak berhasil

ANDA seorang penghidap masalah Jantung, Diabetes, Darah Tinggi dan Buah Pinggang yang melarang anda mengambil ubat-ubatan penggalak seks.

ANDA stress menyebabkan zakar anda tidak mampu menegang. Jika menegang pun hanya sementara waktu. Apabila tukar posisi zakar menjadi lembik semula.

ANDA mengalami kecederaan tulang belakang atau kecederaan otak menyebabkan zakar tidak mampu menegang walaupun makan ubat-ubatan.

ANDA tidak mahu Pembedahan, Suntikan dan Memasukkan cecair ke dalam salur kencing Amat Menyakitkan dan memerlukan Kos Tinggi terutamanya yang melibatkan pembedahan. Sanggupkah Anda?

ANDA mengalami masalah Prostat dan telah melalui pembedahan dan pemulihan.

ANDA seorang yang mempunyai masalah Kolesterol yang tinggi menyebabkan salur darah tersumbat. Seorang perokok tegar dan juga tidak mengamalkan cara pemakanan yang sihat.

ANDA seorang yang tidak pentingkan diri. Seorang Suami yang prihatin tentang kepuasan seks seorang isteri.




Perlukah saya menggunakan E.D Vacuum Pump ini?
YA, PERLU! Sekiranya ANDA tergolong di dalam kategori ini



Dadah/Ubat-Ubatan
Injection Therapy
Transurethral Pharmacotherapy
Penile Implant Surgery
Apa Keuntungan Yang Saya Bakal Perolehi Membeli Vesco Mens Pump ini?


Saya Risau Yang Pesanan Saya Diketahui Orang?
Lihat Testimoni dan Berubahlah SEKARANG!!!
Adakah Tempahan Saya Dirahsiakan?
CARA PEMBUNGKUSAN KAMI
Semestinya Selamat dan Rahsia
100% SATISFACTION GUARANTEED
Nothing To Lose & A Lot To Gain!

Sayang Isteri? Pesan Sekarang Juga!
Inilah Masanya Untuk Berubah


Bagi anda yang bersedia untuk mendapatkan VESCO MENS PUMP hari ini juga, tidak lengkap rasanya jika saya tidak memberikan anda hadiah Bonus!

Jadi, sebagai tanda penghargaan diatas kesudian anda untuk mendapatkan produk ini sekarang, Pihak kami berbesar hati memberikan anda 1 unit Gel Pelincir sebagai Bonus untuk mempermudahkan lagi penggunaan pam dan juga bertindak sebagai Pelincir Intimasi anda.

Percuma koleksi ebook panduan & tips untuk kesihatan & hubungan batin yang lebih hebat dan nikmat khas untuk lelaki yang mengalami masalah Mati Pucuk. Hidup anda tidak akan sempurna jika tidak mengetahui tentang maklumat masalah Mati Pucuk!
Cara ORDER PANTAS & MUDAH Melalui SMS/Whatsapp
ADA LAGI! Kami juga akan berikan Ebooks PERCUMA sekiranya pembelian dilakukan pada hari ini juga!

sahaja
[HARGA SEBENAR : RM572] JIMAT 25%
Stok terhad. Sila buat tempahan segera untuk mendapatkan harga promosi!
RM 429
HARGA PENGENALAN
Berapakah Harga Produk Yang Hebat Ini??
OK!! Saya memang berminat untuk mendapatkan 1 set Vesco Mens Pump. Bagaimanakah Caranya?
Ringkasan cara membuat tempahan, anda boleh mengikut cara-cara berikut sebagai langkahnya. Mudah sahaja

1. Whatsapp/Sms "VMP25" dan hantar ke 0192228989.
(Pastikan anda menulis kod kupon Diskaun untuk mendapatkan Harga Promosi)

2. Kami akan balas status stok & cara pembelian

3. Anda buat bayaran kepada kami.  ONLINE FUND TRANSFER / ATM TRANSFER / CASH DEPOSIT

4. Kami pos produk kepada anda dalam 2 hari bekerja (POSLAJU)

5. Anda terima produk dari POSLAJU
Kod DISKAUN PROMOSI  ialah: 'VMP25'.


CARA TEMPAHAN

Tahniah!
"Anda telah berjaya membuat tempahan"
Terima kasih kerana membuat keputusan untuk membeli produk yang kami tawarkan. Segala maklumat dan isi kandungan produk adalah rahsia.
Vesco Mens Pump ialah produk berkualiti tinggi yang anda tak akan dapat di mana-mana pun dengan harga sebegini rendah. Cubalah tanya di Farmasi. Anda pasti terkejut dengan harga mencecah ribuan ringgit. Tidak banyak Farmasi yang mampu menyimpan stok. Saya jamin 100% anda akan berpuas hati dengan produk dari kami ini.
" Hanya mereka yang telah menggunakan VESCO MENS PUMP ini sahaja yang tahu rahsia kehebatan produk ini"
Taip "VMP25" dan Whatsapp/Sms ke:                           
Cara pembelian akan diberitahu melalui SMS/WhatsApp
Penting:

Maklumat yang lengkap akan memudahkan proses penghantaran dengan segera. Tempahan anda akan diproses dalam masa 24 jam atau selewat-lewatnya 48 jam dan penghantaran menggunakan Poslaju Malaysia akan mengambil masa 2 - 4 hari bekerja.


Produk ini 100% rahsia, kami akan hantar produk ini tanpa sebarang perkataan berkaitan produk. Biar hanya anda saja yang tahu kandunganya.


Nota : Sekiranya anda menghadapi sebarang masalah sewaktu melakukan pembayaran atau mempunyai sebarang persoalan, sila hantarkan pesanan whatsapp / sms kepada kami.
"Bongkar Rahsia Bagaimana Cara Lelaki/Suami Yang Mati Pucuk Melakukan Hubungan Intim!" ...TANPA pil, TANPA pembedahan, TANPA suntikan & TANPA belanja besar
Ebooks yang WAJIB dimiliki oleh
setiap ANDA yang mengalami
masalah MATI PUCUK!
Info yang sangat berguna ini kami berikan kepada anda secara PERCUMA. Amalkan tips yang diberikan. Infonya sangat Padat, Tepat dan berManfaat. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Kami ingin membantu anda menjalani kehidupan berumahtangga dengan lebih bermakna.

Walaubagaimanapun Ebooks Percuma ini hanya diberikan kepada 100 pelanggan terawal. Offer ini boleh dihentikan pada bila-bila masa sahaja!
Untuk pengetahuan anda yang budiman. Offer ini sangat terhad. Harga promosi boleh dinaikkan kepada Harga Asal pada bila-bila masa sahaja. Kos meningkat dari masa ke semasa.